Paziņojums par piekļūstamību
Ievads
Inbank ir apņēmusies uzlabot savu digitālo pakalpojumu piekļūstamību, ievērojot Eiropas Piekļūstamības akta (Direktīva (ES) 2019/882) prasības un tā pārņemšanu Latvijas nacionālajos tiesību aktos.
Šis paziņojums attiecas uz https://inbank.lv tīmekļvietni, kas nodrošina piekļuvi finanšu un nefinanšu produktiem un pakalpojumiem patērētājiem.
Tiesiskais pamats
Šis piekļūstamības paziņojums tiek publicēts saskaņā ar:
- Eiropas Piekļūstamības aktu (Direktīva (ES) 2019/882) par produktu un pakalpojumu piekļūstamības prasībām.
- Preču un pakalpojumu piekļūstamības likumu, kas pārņem Eiropas Piekļūstamības aktu Latvijas tiesību sistēmā un nosaka piekļūstamības prasības privātā sektora pakalpojumu sniedzējiem, tostarp finanšu pakalpojumu sniedzējiem.
Piekļūstamības apjoms
Šī tīmekļvietne un ar to saistītie digitālie pakalpojumi ir izstrādāti, lai atbilstu piemērojamajām piekļūstamības prasībām, kas noteiktas Eiropas piekļūstamības aktā un Latvijas tiesību aktos, tostarp:
- Saskarnes padarīšana uztveramu, lietojamu, saprotamu un stabilu (ievērojot WCAG 2.1 AA līmeņa vadlīnijas).
- Saderības nodrošināšana ar palīgtehnoloģijām, piemēram, ekrāna lasītājiem un tastatūras navigāciju.
- Vienlīdzīgas piekļuves nodrošināšana informācijai un funkcijām lietotājiem ar invaliditāti.
Piekļūstamības statuss
Tīmekļvietne daļēji atbilst tiesību aktos noteiktajām piekļūstamības prasībām. Atbilstība balstās uz:
- Tīmekļvietnes satura piekļūstamības vadlīnijām (WCAG) 2.1, AA līmenī.
- Inbank iekšējo ekspertu veiktajiem tehniskajiem un lietojamības novērtējumiem.
Lai gan Inbank ir apņēmies nodrošināt, ka visas tīmekļvietnes daļas ir piekļūstamas, dažas jomas pašlaik var nebūt pilnībā piekļūstamas tehnisku ierobežojumu vai citu pamatotu iemeslu dēļ. Šeit ir pašreizējo izņēmumu saraksts:
- Trešo pušu saturs: Daļa satura, ko nodrošina trešās puses, var nebūt pilnībā piekļūstams. Tas ietver iegultus multivides elementus, ārējos spraudņus vai resursus, uz kuriem mums nav kontroles. Mēs sadarbojamies ar trešo pušu piegādātājiem, lai iespējami uzlabotu piekļūstamību.
Piekļūstamības nodrošināšanas pasākumi
Lai atbalstītu digitālo piekļūstamību, Inbank apņemas:
- Integrēt piekļūstamības nodrošināšanu izstrādes un dizaina procesā.
- Ņemt vērā piekļūstamības aspektus, izvēloties trešo pušu risinājumus.
- Regulāri veikt auditus un atjauninājumus, pamatojoties uz WCAG standartiem.
- Apmācīt darbiniekus izprast un piemērot piekļūstamības standartus un labās prakses.
Piekļūstamības atbilstības uzraudzība
Ja Jūsu jautājums netiek atrisināts apmierinoši, Jūs varat vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, kas uzrauga tirgus finanšu pakalpojumu piekļūstamības atbilstību.
- PTAC tīmekļa vietne: https://www.ptac.gov.lv/lv
- E-pasts: pasts@ptac.gov.lv
- Tālrunis: +371 65452554
Paziņojuma versija
- Šis paziņojums ir spēkā no 2025. gada 28. jūnija.
Atsauksmes un kontakti
Mums ir svarīgas lietotāju atsauksmes, un mēs esam apņēmušies nepārtraukti uzlabot piekļūstamību. Ja rodas piekļūstamības problēmas vai vēlaties saņemt saturu alternatīvā formātā, lūdzu, sazinieties ar mums:
- E-pasts: info@inbank.lv
- Tālrunis: +371 66 939 000
- Pasta adrese: Akmeņu iela 14, Rīga, LV-1048, Latvija
Mēs cenšamies atbildēt uz piekļūstamības jautājumiem 15 (piecpadsmit) darba dienu laikā.